چگونه برای درمان بیماری های استخوان القاء شده توسط نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان بیماری های استخوان القاء شده توسط نارسایی کلیهبیماران مبتلا به نارسایی کلیوی اغلب احساس درد در مفاصل، ضعیف و و غیره. حتی آنها را به یک پوکی استخوان و استخوان جدی ناهنجاری. پس چرا نارسایی کلیه می تواند به بیماری های استخوان منجر شود؟ و چگونه آن را درمان کنیم؟

دلیل:

کلیه یک تابع برای تولید فعال ویتامین D، کمک می کند که استخوان جذب کلسیم و سالم نگه داشتن استخوان. با این حال، در بیماران مبتلا به نارسایی کلیه مناسب ویتامین D، کمک می کند که استخوان جذب کلسیم، که باعث بیماری های استخوان ندارد. از سوی دیگر، کلیه های آسیب دیده نمی تواند اختصاص داده شود فسفر بیش از حد، که باعث تحریک ترشح هورمون تیروئید، غده تیروئید حل و فصل بسیاری از کلسیم از استخوان ها، باعث بیماری های استخوان.

رفتار:

میکرو چینی پزشکی درمان های معمولی در بیمارستان ما است. ماده فعال دارویی می تواند استاز خون پراکنده، گشاد شدن عروق خونی، سموم روشن و زباله و برای از بین بردن ماتریکس خارج سلولی. همه این است که برای محافظت کلیه خون صاف و سالم است، همه این را می کلیه صاف و سالم خون را، بهبود محیط داخلی متابولیسم کلیوی، سپس بهبود عملکرد کلیه است.

در حال حاضر بسیاری از بیماران مشابه در بیمارستان که درمان ما را دریافت، شرایط در حال حاضر بهبود یافته است. به عنوان مثال تیما Kaeyo C مرحله 5 از CKD. این ثابت می کند که درمان ما موثر است، وضعیت خود را ممکن است با اثر بخشی درمان را بهبود بخشد.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15831198683

اسکایپ: yunluyunlu1213





:: برچسب‌ها: بیماری های استخوان,میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: